Programmet for helgen er foreløpig ikke helt klart, det blir publisert så fort alt er på plass.  Start kl. 16:00 fredag 23.august, avslutning søndag 25.aug kl. 14.00.
Landsmøtet avholdes fredag 23.august kl. 18.00 etterfulgt av felles middag og sosialt samvær.

På lørdag er det satt av tid til erfaringsutvekslingsgrupper og aktiviteter - påmelding til dette i skjemaet lenger ned. Aktivitetene blir som følger:

• Kunstmuseum – Haugar 250,- pr person
  • Byvandring med guide 50,- pr person

Blodkreftforeningen dekker kost, losji og faglig program mot en egenandel på kroner 1250 per person. Deltakere må selv betale for reise til og fra hotellet.

Vi har begrenset antall plasser, så førstemann til mølla-­prinsippet gjelder. NB! Landskonferansen er kun for medlemmer. Påmeldingsfrist 1.juli.

Vi gjør oppmerksom på at grunnet utgifter knyttet til hotell, møterom og måltider er påmelding bindende. Dersom du blir syk eller forhindret ber vi om at du gir oss beskjed så fort som mulig i forkant av arrangementet på epost: post@blodkreftforeningen.no. Ved manglende oppmøte uten å gi beskjed til sekretariatet, så vil du bli belastet for hotellrommet.

Invitasjon til landsmøtet

Landsmøtet er foreningens høyeste myndighet. Adgang til landsmøtet har alle som er medlemmer av foreningen, og som har betalt årskontingenten for inneværende år. Denne informasjonen er å anse som innkalling til landsmøtet. I henhold til vedtektene skal sakspapirer sendes ut til de som er påmeldt som landsmøtedeltakere senest 14 dager før landsmøtet.

Sakslisten for landsmøtet er som følger:

1. Valg av dirigent/referent/og to til å undertegne protokollen
2. Årsberetning 2023
3. Regnskapet i 2023
4. Hovedstyret framlegger budsjett for 2024
5. Innkomne saker
6. Fastsettelse av kontingent
7. Valg av hovedstyret, valgkomite og revisor

Frist for å sende inn saker som ønskes behandlet på landsmøtet er 19.juli 2024
Disse sendes til post@blodkreftforeningen.no

En valgkomite arbeider med å fremme forslag til valg av styremedlemmer i  Blodkreftforeningen. Har du forslag til kandidater kan du kontakte valgkomiteens leder Agnar Berland agnar.berland@gmail.com

Påmelding til landsmøtet skjer ved at du melder deg på landskonferansen.

Ønsker du kun å delta på selve landsmøtet sender du påmeldingen din til post@blodkreftforeningen.no. Påmeldingsfrist er 1.juli 2024.

Påmelding til Landsmøte 2024

"Å væra i livet" er tema for årets landskonferanse, og det blir også tema for samtalegrupper. For å sette sammen gruppene på best mulig måte ber vi deg om å oppgi din diagnose.

Min diagnose

Deltakelse på aktivitet

Jeg har med ledsager

Ledsager får automatisk dobbeltrom med påmelder. Dersom det er ønskelig med to enkeltrom må dette gis beskjed om til sekretariatet: post@blodkreftforeningen.no

Overnatting

Alle deltakere som er påmeldt uten ledsager får tildelt enkeltrom. Alle deltakere blir belastet en egenandel på kroner 1250,- uansett om man overnatter på hotellet eller ikke. Dersom du/dere har behov for ekstra overnatting i forkant eller etter landskonferansen så vil dere bli belastet for dette. Ta kontakt med sekretariatet på post@blodkreftforeningen.no dersom du har behov for ekstra overnatting.

Medlemskap i Blodkreftforeningen

For å delta på vår landskonferanse må du være medlem av Blodkreftforeningen.
Hovedmedlemskap kr. 250 per år.
Familiemedlemskap kr. 500 per år.