For noen pasienter med en blodkreftsykdom kan det være aktuelt med stamcelletransplantasjon, og mange har ofte spørsmål om transplantasjonen og hva
man kan forvente etter transplantasjonen. Denne brosjyren gir et innblikk i hva stamcelletransplantasjon er, hvordan transplantasjonen foregår, samt informasjon om komplikasjoner og seneffekter som kan oppstå etter transplantasjon. Du får også møte tre av våre medlemmer som deler sine erfaringer med transplantasjon.
Last ned brosjyren:  Blodkreft og stamcelletransplantasjon - Til deg som vil vite mer om stamcelletransplantasjon (PDF, 1MB)

Alle våre brosjyre kan lastet ned i pdf, eller bestilles kostnadsfritt tilsendt hos oss.  Send oss en epost dersom du ønsker å bestille våre brosjyrer: post@blodkreftforeningen.no
Vi sender kostnadsfritt til både privatpersoner og sykehus. Send navn og adresse, samt antall.
Oversikt over alle våre brosjyrer.