Her skal vi oppleve «The Simon & Garfunkel Story» - den fascinerende historien om to gutter fra Queens, New York, som ble verdens mest suksessfulle musikkduo gjennom tidene.

The Simon & Garfunkel Story tar publikum gjennom alle sangene og historiene som formet dem, fra deres spede begynnelse som 50-og 60 talls duo frem til gjenforeningskonserten i Central Park, New York i 1981. Du kan vente deg slagere som Mrs. Robinson, Scarborough Fair, The Sound Of Silence, Homeward Bound, The Boxer, Bridge Over Troubled Water og mange fler.

Talentfulle sangere og musikere skaper en sterk stemningsopplevelse, underbygget av vakker bakgrunnsvideo og lyssetting.

Hyllesten til The Simon & Garfunkel har ifølge arrangøren hatt utsolgte turnéer i 50 land, inkludert Norge, Sverige, Storbritannia, USA, Nederland, Tyskland og Australia.

Vi har bare reservert 25 billetter, så det må bli «først til mølla-prinsippet» som gjelder. Men om flere har meldt seg på når påmeldingsfristen er utløpt, og det da fortsatt er ledige billetter, er styret innstilt på å utvide.

Egenandelen for medlemmer er kr. 250,-. For ledsagere som ikke er medlemmer betales full pris, som er kr. 525,-. Påmelding skjer ved innbetaling til lokallagets konto nr. 2470 30 06066. Samtidig ber vi om at innbetalingen bekreftes i e-post til vestfoldtelemark@blodkreftforeningen.no med navn på deltakerne. Påmeldingsfrist er onsdag 20. september. Eventuelle spørsmål kan rettes til Ingun Sogn Evju på tlf. 934 29 120.

Forestillingen starter kl. 19.30, men vi har fått reservert «Lillesalen» fra kl. 18.00. Her blir det servert drikke og «snacs» med mulighet for uformell prat.

Kjør FV 308 sydover fra Tønsberg til Borgheim på Nøtterøy, deretter til venstre i rundkjøringen og umiddelbart til høyre etter Rema 1000. Adressen er Tinghaugveien 14, 3140 Borgheim.