Styremedlem/pensjonert advokat, Arne Lie, vil gi en kort redegjørelse om reglene for fremtidsfullmakter. Det blir anledning til samtaler om dette og å stille spørsmål.

Ellers er hensikten med møtet først og fremst at vi - samlet eller i små grupper - kan ha uformelle samtaler om temaer som opptar oss, hva enten vi har/har hatt diagnoser eller er pårørende. Eller helt andre temaer. Det vil være til stede minst en person med bakgrunn som likeperson.

Møtet finner sted på KafeK i Storgata 174 c i Porsgrunn – et kjent og hyggelig sted ved kanalen. Her får vi vårt eget atskilte rom med småbord og nødvendig utstyr. Det serveres kaffe/te/mineralvann og noe enkelt å bite i. Kostnadene dekkes av lokallaget

Det er første gang vi arrangerer et slikt uformelt møte for medlemmer/ledsagere, og håper det kan falle i smak, hva enten vi kommer fra Vestfold eller Telemark. Vi setter pris på om dere innen 15. august gir oss beskjed på e-post vestfoldtelemark@blodkreftforeningen.no  om dere kommer.

Velkommen! Vennlig hilsen Styret