Årets sommertur går til Risør, den hvite byen ved Skagerak søndag 11. juni.

Vi besøker først Risør akvarium i Strandgata 14, kl. 12:00.
Dette er Sørlandets eneste saltvannsakvarium med mer enn 100 arter. Den sjeldne hummeren (Calico) som ble funnet i en teine i Kristiansand i november 2022, har fått navnet Mina og bor nå i
Risør akvarium.

Når vi er ferdige der ca. kl. 14:00 går vi rett over gata til Risør hotell der vi har bestilt felles lunsj.
Drikke utover vann, betales av den enkelte.

Egenandel for å være med er kr 100.- pr person, som vipses eller betales til Blodkreftforeningen Sør Vipps nr.: 541737 eller Konto nr.: 30603391531

Bindende påmelding innen 2. juni.

Parkering:
Både Akvariet og Hotellet har handicap parkering og tilrettelagt adkomst.
For de som har anledning anbefales det å parkere ved Tjenna eller en av de andre plassene inne i byen, da det er få plasser ved Akvariet og Hotellet.
Beregn god tid da det er trivelig med en spasertur langs bryggene i Risør. Dette kan gjøres før eller etter vårt felles arrangement.

Når vi møtes vil foreningen informere litt om hva som foregår i foreningen for tiden og si litt om likepersonsarbeidet.
Vi gleder oss til å se dere.

Mvh
For Styret i Blodkreftforeningen SØR Aud Kari Ståland