Program:

• kl. 18.00 Frammøte og omvisning 45 min. på Utstein Kloster
  • kl. 19.30 To-retters middag på Utstein Kloster hotell. Det serveres mineralvann til maten. Sterkere saker må betales av den enkelte. Hotellet ligger 1,3 km fra klosteret. Du velger selv om du vil gå eller kjøre strekningen.

Vi ser frem til en hyggelig kveld i godt lag.

Bindende påmelding til siri.boe.jakobsen@gmail.com eller tlf. 91000686 innen 24.5.24. Fint om dere samtidig gir beskjed om eventuelle matintoleranser.

Deltagerne må selv sørge for transport. Dersom du/dere ønsker å overnatte, kan dere ta kontakt med Utstein Kloster Hotell

Vi presiserer, tilbudet gjelder medlemmer og familiemedlemmer i Rogaland Blodkreftforeningen. Dersom noen ønsker å ha med følge som ikke er medlem, må vedkommende dekke middagen på kr. 495,- selv, (konto 32052460777.)

På vegne av styret, Steinar Jansen.