Ramme Gård i Hvitsten er en kulturdestinasjon for kunst og natur, med flotte parkanlegg, bildegallerier og Edvard Munchs sommerhus. Havlystparken er et parkanlegg med flott beliggenhet og utsikt ut fjorden. Her finner man en miks som varierer fra det norske til det eksotiske: blomsterallè, urtehage, frukt- og rosenlunder og eng.

OBS: Havlystparken er ikke tilrettelagt for rullator eller rullestol.

Vi inviterer til guidet omvisningen i Havlystparken, som starter kl. 13:30 og varer til ca. kl. 15:00. Etter omvisningen vil man på egen hånd kunne utforske tilgjengelige områder på Ramme Gård, samt Ramme Gårds eget billedgalleriet, som er åpent til kl. 16:00.

Ramme Gård har godt med parkeringsplasser i nærheten av hovedinngangen og til omvisningen skal vi møte opp ved hovedinngangen.  Ramme gård har Autopay-løsning med automatisk skiltgjenkjenning, og fakturering via Onepark. Du kan også betale med Easypark.

Egenandelen er kr 200,- pr. deltaker, som dekker omvisning og adgang til tilgjengelige områder på Ramme Gård, inklusive billedgalleriet, som er åpent til kl. 16:00.Det er ingen servering på denne vandringen. Ramme kafe og gårdsbutikk ligger ved inngangen til Ramme, i et stort og lyst drivhus.

Tilbudet gjelder for medlemmer som har fullt medlemskap eller familiemedlemskap. Alle deltagere må være medlem av Blodkreftforeningen.

De 25 første plassene er reserverte lokallagets egne medlemmer. Deretter er det løpende påmelding.

Frist for påmelding er 17. august.

Påmeldingsprosessen er som følger:

1. Alle som ønsker å delta må først melde seg på skriftlig til ostlandet@blodkreftforeningen.no
  2. Om de oppfyller kriteriene til medlemskap, og det er ledige plasser, får de skriftlig bekreftelse på at de er påmeldt og betalingsinformasjon.
  3. Etter bekreftelsen må deltageren betale sin egenandel. Innbetalingen bør gjøres snarest mulig.

Ved fremmøte, vil alle deltagere bli krysset av på våre lister over påmeldte.

Vi gleder oss til å se deg!

Styret i Østlandet sør øst lokallag.

Epost: ostlandet@blodkreftforeningen.no