Den 8. desember kl. 17.00 har vi gleden av å invitere våre medlemmer i lokallaget og medlemmer i lokallaget for Oslo og omegn til et juletreff på Thon hotell i Halden med påfølgende konsert i Brygga kulturhus.

Det blir servering av en tre retters middag i et eget område i hotellets restaurant med utsikt mot fjorden og brygga kl. 17.00 før vi går videre til Brygga kulturhus og Wenches jul med Det Norske Blåse ensemble kl. 19.00. Her skal Wenche og Det Norske Blåseensemble fremføre hennes kjente og tradisjonsrike julekonsert. Julen rommer så mangt, og det gjør også denne konserten. Den har sanger for glede og ettertanke.  Vi har de beste billettene midt på midt på.

Det er reservert 45 plasser til middagen og den påfølgende konserten

Til middag kan vi komponere vår egen tre retters meny, basert på denne julemenyen. (PDF, 54KB)

De som ønsker vegetar eller glutenfri mat, må gi beskjed om dette ved påmeldingen.

Ved behov for overnatting i Halden, har styret reservert rom på Thon hotel i Halden. Pris dobbeltrom inklusive frokost er kr. 1.695. Gi beskjed ved påmelding om dere ønsker overnatting. Vi følger opp deres reservering med hotellet.

Egenandelen på Kr 500,- dekker mat og show. Drikke til maten, og eventuelt hotel, betales av den enkelte. Tilbudet gjelder for medlemmer som har fullt medlemskap eller familiemedlemskap. Alle deltagere må være medlem av Blodkreftforeningen.

De 20/ 25 første plassene er reserverte lokallagets egne medlemmer. Deretter er det løpende påmelding.

Siste frist for påmelding er 20. november. Påmelding sendes til ostlandet@blodkreftforeningen.no Det er bindende påmelding. Unntak er selvfølgelig sykdom og uforutsette hendelser. Påmeldingen må inneholde informasjon om hva dere ønsker å spise og om dere ønsker overnatting.

Vi gleder oss til å se dere!

Vennlig hilsen

Styret i Østlandet sør øst lokallag, ved Egil Ihlen