Åpent møte Medlemsmøte

Dato for arrangementet 05.01.2021

Tid for arrangementet 17-19

Sted for arrangementet Nettarrangement

*OBS! Ny dato er 5.januar 2021. Grunnet restriksjonene og økende tiltak i Oslo som følge av koronasituasjonen ser vi oss nødt til å utsette det planlagte webinaret 16.nov. Programmet er uforandret. Dersom du har meldt deg på allerede så trenger du ikke å fornye påmeldingen din – den blir flyttet over til ny dato.

Velkommen til webinar om myelomatose. Vi inviterer til en aktuell studiosending med siste nytt innen forskning og behandling på myelomatoseområdet. I sendingen presenterer vi reportsjer fra forskningsmiljøene ved NTNU i Trondheim og Oslo myelomatosesenter. Fredrik Schjesvold, overlege og leder av Oslo myelomatosesenter, og Nina Gulbrandsen, spesialist i blodsykdommer og overlege på seksjon for blodsykdommer ved Rikshospitalet, vil være tilstede i studio.

Webinaret gjennomføres i samarbeid med International Myeloma Foundation.

Det vil bli lagt opp til en spørsmålsrunde hvor deltakerne kan sende inn spørsmål til foredragsholderne under sendingen, eller de kan sendes inn på forhånd til [email protected].

Lenke til livestream sendes ut til alle påmeldte rett i forkant av webinaret, meld deg på nå: