Årsmøte Landskonferanse

Landsmøte og landskonferanse, Bodø

Dato for arrangementet 24.05 - 26.05.2019

Sted for arrangementet Raddison Blu Bodø

I år møtes vi i Bodø for landsmøte 24.05, og landskonferanse 24.-26.mai 2019. Vi legger opp til en spennende og variert program for helgen. Det å bli kjent med hverandre og utveksle erfaringer er viktig for oss, i tillegg til å nyte god mat, hyggelige omgivelser og sist men ikke minst faglig påfyll.

Program Landskonferansen 2019

(vi tar forbehold om endringer i programmet)

Egenandelen er kr 1000,- per pers, reiseutgifter må dekkes av den enkelte deltaker. Som vanlig er det første mann til mølla som gjelder.  Påmeldingsfrist er 25.april. Meld deg på ved å benytte skjemaet under.
Har du spørsmål – vennligst kontakt vårt sekretariat  på [email protected].

Mestringserfaringer

Som foregående år legger vi også i år opp til samtalegrupper for utveksling av erfaringer. Hensikten med disse gruppene er å legge til rette for at du kan møte noen i tilsvarende situasjon som det du selv er i og at dere kan dele erfaringer og refleksjoner med hverandre i en mindre gruppe. Velg den gruppen du ønsker å delta på i skjemaet under. Du kan kun være med på én gruppe, men det er selvfølgelig mulig å velge å ikke delta også. Det er lagt opp til egne grupper for pårørende. Vi gjør oppmerksom på at noen grupper kan bli slått sammen/deles for å oppnå hensiktsmessig gruppestørrelse. Informasjon om gruppeinndeling bekjentgjøres på konferansen.

Aktiviteter

Blodkreftforeningen legger også til rette slik at dere kan delta på tre utflukter, eller velge om du vil disponere fritiden på egen hånd. Du kan velge mellom:

1. Omvisning i Saltstraumen
    Malstrømmen – Universets timeglass. Varighet 1 time, kr. 200 per pers.
    Denne turen tar for seg hvordan er landskapet og malstraumen blitt til, hvordan livet var ved Saltstraumen under steinalder og vikingtid. Du får lære om tidevannet og malstraumen, om det marine verneområdet og om strandsitterne som bodde her underlagt gården Knaplund Søndre.
  2. Byvandring
    Varighet ca 1,5 timer, kr. 100 per pers.

Opplev gatekunst og Bodøhistorie på en guidet spasertur gjennom byen.
    Vi besøker Bodø Domkirke, ser utsikten fra Scandic Havet og får med oss mye av den flotte bykunsten i Bodø. Du får høre fra Bodøs historie med sild og kald krig, og planene om å flytte en flyplass og bli verdens smarteste by.
  3. Rib safari i Saltstraumen
    Kr. 950,- per pers.
    Opplev verdens sterkeste malstraum, Saltstraumen, når straumen er på sitt sterkeste. Saltstraumen, er et av Wild Wonders Of Europe.

Påmeldingen er stengt.