Årsmøte Landskonferanse

Landsmøte og landskonferanse i Blodkreftforeningen 2023

Dato for arrangementet 05.05 - 07.05.2023

Sted for arrangementet Radisson Blu Royal Hotel, på Bryggen i Bergen

Hold av helgen for landskonferansen!
Landsmøtet avholdes fredag 5. mai kl. 18.00 etterfulgt av felles middag og sosialt samvær. Vi har planlagt en innholdsrik helg med spennende foredrag, aktiviteter og gode måltider. Viktigst av alt: Du får møte andre medlemmer og bli kjent med andre i samme situasjon som deg.

Som alltid vil vi ha et interessant og lærerikt program denne helgen. Vi jobber med å få alle brikkene på plass, program for helgen publiseres så fort alt er på plass.

På lørdag er det satt av tid til erfaringsutvekslingsgrupper og aktiviteter – påmelding til dette i skjemaet lenger ned. Aktivitetene blir som følger:
Byvandring i Bergen sentrum, vi går fra hotellet, via Mariekirken til Bryggen, Øvregaten, Domkirken, skostredet og avsluttes på Torget.
Byvandring med Fløibanen. Vi går fra hotellet til Bryggen og til Fløibanen. Hver guidede tur tar cirka 1,5 time.

Blodkreftforeningen dekker kost, losji og faglig program mot en egenandel på kroner 1 000 per person. Deltakere må selv betale for reise til og fra hotellet.

Meld deg på – se skjema lenger ned! Vi har begrenset antall plasser, så førstemann til mølla-­prinsippet gjelder. Påmeldingsfrist: 5. april 2023. NB! Landskonferansen er kun for medlemmer.

Invitasjon til landsmøte

Landsmøtet er foreningens høyeste myndighet. Adgang til landsmøtet har alle som er medlemmer av foreningen, og som har betalt årskontingenten for inneværende år. Denne informasjonen er å anse som innkalling til landsmøtet. I henhold til vedtektene skal sakspapirer sendes ut til de som er påmeldt som landsmøtedeltakere senest 14 dager før landsmøtet.

Sakslisten for landsmøtet er som følger:

1. Valg av dirigent/referent/og to til å undertegne protokollen
2. Årsberetning 2022
3. Regnskapet i 2022
4. Hovedstyret framlegger budsjett for 2023
5. Innkomne saker
6. Fastsettelse av kontingent
7. Valg av hovedstyret, valgkomite og revisor

Frist for å sende inn saker som ønskes behandlet på landsmøtet er 31. mars 2023.
Disse sendes til [email protected]

En valgkomite arbeider med å fremme forslag til valg av styre- medlemmer i Blodkreftforeningen. Har du forslag til kandidater kan du kontakte valgkomiteens leder Gerd Torkildson på [email protected].

Påmelding til landsmøtet skjer ved at du melder deg på landskonferansen.

Ønsker du kun å delta på selve landsmøtet sender du påmeldingen din til [email protected]. Påmeldingsfrist er 5. april 2023.